IKLAN




 

Ontran - Ontran Bumi Plantungan

Ontran - ontran bumi Plantungan - Soko 

Kabar warunge Yu Tik bukak maneh jebule wes tekan ngendi - ngendi, langganan lawas sing teko manca desa, melu seneng entuk panggonan maneh kanggo ngobral ngobrol sak kancane. Ora ketinggalan Lik Lamdaling sing bar melu nonton rapat ning kutho, rapat audiensi Karo Nayoko Projo lan Anggota Dewan, mbahas perkoro ontran - ontran bumi Plantungan karo Soko.

"Apike ayo dilanjut ning warunge Yu Tik wae, jarene wes bukak maneh, wonge wis balik teko negara manca, nggudak tidasane nanging malah nemu kuciwo, aku kangen je, Karo kopi lan jajan rondho royale," aloke Lik Lamdaling karo kancane wong telu, yoiku Heri, Sulis karo Kriwoel, langsung nggenjret mbudalno motore ngalor, arah warunge Yu Tik sing udokoro 7 kilo teko gedung Dewan.

Ndilalah kersane Allah, ning Warunge Yu Tik, wes stand by alias mlangkring Ning dingklik dowo, wong telu maneh, yoiku Dhe Sumar, Om Law karo Momon, sing jarene mentas wae melu ndelokno audiensi ning Gedung Dewan, sing dibahas ora salah, podo karo Lik Lamdaling sak kanca,  perkoro ontran - ontran bumi Plantungan.

"Wah rame mau yo Om Law, pendamping BUMDES Plantungan, Kang Iping dadi bal - balan, karo aktifis teko kidulan, menurut Om Law pripun ngoten niku, jare Kang Iping BUMDES gawe usaha ngebur banyu artetis, tapi metune limbah, trus dikumpulno trus didol tinuku, nanging dibantah nek iku upah mergawe," aloke Dhe Sumar, karo nyawel godres.

Om Law mung mesam mesem wae, Karo udat udut rokok putih merk Dunhill senengane, klepas klepus nanging tetep nggatekke pitakonane Dhe Sumar, Ning mejo liyo rombongane Lik Lamdaling Melu ngenteni jawabane Om Law, sing misuwur Ahli Ning babagan hukum pidana iku.

"Jadi begini ya, apa yang terjadi di Plantungan dan Soko itu jelas ada mensrea untuk ngebor mencari minyak, yang mereka alibikan ngebor air keluar limbah, yang jelas itu adalah minyak bumi, secara regulasi itu jelas ilegal, tapi anehnya kok nggak ditindak sama APH, kalo itu tidak sengaja, mungkin hanya terjadi 2 atau tiga titik sumur, tapi nyatanya sudah ada ratusan yang dibor, ini jelas disengaja oleh mereka, apalagi dibuat Perdes, itu malah bukti otentik dalam bentuk surat, tapi kok gak ada yang nindak dari APH, ada apa dengan semua ini? pasti backingnya kuat di sana bukan?" aloke Om Law koyok biasane nganggo boso Indonesia, maklum Advokat senior.

Momon melu nyaut takon karo Om Law, ketone dekne Melu nyokong ngebur Ning Kono, nek ndelok omongane sajak mbelani Kang Iping, nerokno omongane Kang Iping, sing alibine, tumindake nganakno pengeboran minyak eh sumur banyu sing metune limbah lentung eh Lantung iku, kanggo nyejahterakno wargane, sing uripe do kesrakat, dadi kere minggat, akeh wargane sing kategori mlarat banget.

"Om Law lalu bagaimana dengan adagium hukum, salus populi suprema Lex yang artinya kesejahteraan rakyat adalah hukum tertinggi, wong Kang Iping ini tujuannya mau mensejahterakan rakyatnya kok, di sana banyak warga miskin ekstrim lho Om Law, terus ada potensi Migas yang mangkrak, gak juga dapat ijin, ini paradoks lho Om Law, gimana dong solusinya," aloke Momon, Karo ndangak - ndangak nglirik Yu Tik, sing ngowoh ngrungokno omongane langganane.

Ngerti gelagat Momon sajak arep nggoda Yu Tik, Dhe Sumar langsung mendelik, ambegane diunjal, irunge mbegar mingkup, sajake diobong cemburu Dhe Sumar karo Momon, sing memang nggondikno nek omongan. Kudu digepuk cengele ae karo Dhe Sumar, ben mleyot. Lamdaling sak rombongan melok ngowoh, ngerti omongane Momon sing koyo Modin kurang ambeng iku.

"Memang repot kok kita ini, punya potensi di depan mata, tapi dibiarkan mangkrak, sementara rakyat kita hidupnya melarat, sebenarnya negara ini memang harus hadir, tadi aku juga dengar kalo Dewan akan mengajak ketemuan lagi, dengan para stakeholder yang mengatur regulasi negara ini, soal minyak harus ada SKK Migas regulatornya, Pertamina yang punya WKP, Kementerian ESDM dan Pemerintah Kabupaten termasuk Dewan harus duduk bersama, saya sepakat dengan Salus Populi Suprema Lex, tapi regulasinya di daerah juga dibuat dulu, misalnya Perda dan Perbup, mengikuti peraturan yang ada di atasnya, jangan main tabrak - tabrak saja, kuncinya adalah selamatkan minyak negara, lingkungan terjaga dan masuk ke PAD yang resmi, untuk kesejahteraan rakyat, okelah memang sebelum merdeka, kita harus berperang dulu, ini juga, ontran - ontran ini, harus terjadi baru kemudian duduk bersama, cari bagaimana solusinya, kalo di sini baru kecil lah, sementara yang disana korupsi gila - gilaan dugaan Rp. 300 Trilyun dari kasus timah, digarong, belum kasus pajak juga dugaannya ribuan Trilyun, ini memang sudah jaman Edan, sementara ada rakyat kita yang kelaparan, ini jelas tidak adil kan?" aloke Om Law maneh, Karo ngebulke keluk udute.

Yu Tik ngowoh ndelokno wong telu geget saur manuk, mbahas ontran - ontran Plantungan - Soko, godres karo Rondo royal rong piring amblas, tegesan sampek kebek ning asbak, maklum langganane Yu Tik ahli hisap kabeh, nanging mbalik maneh, iku ora urusane wong ngisoran, nduwuran kudu bertindak sing adil, wenehi solusi mrih pie apike, sesuai Karo Pancasila lan UUD 1945, ora sak karepe udele Dewe.  (Rome)

Posting Komentar

0 Komentar